19.03.2024

,,Hesburger‘‘ wchodzi na polski rynek

Hesburger, największa sieć restauracji szybkiej obsługi w krajach bałtyckich i Finlandii, kontynuuje ekspansję zagraniczną, wchodząc na polski rynek. W Warszawie sieć uruchomiła nowy format restauracji z jedzeniem przygotowywanym wyłącznie na dowóz.

W Polsce Hesburger testuje zupełnie nowy format restauracji, w którym kuchnia jest wykorzystywana wyłącznie do dostaw za pośrednictwem usług dostawy żywności, bez stref dla klientów. Dania sieci można zamawiać za pośrednictwem usługi Bolt.

"To pierwszy krok ,,Hesburgera'' na polskim rynku, który pozwoli nam ocenić wyniki i przyszłe plany. Wierzymy, że nasze produkty przypadną do gustu również Polakom." - mówi Ieva Salmela, dyrektor do spraw rozwoju międzynarodowego i marketingu w ,,Hesburger''.

,,Hesburger jest już dobrze znany w Polsce, ponieważ sieć jest obecna w sąsiednich krajach: na Litwie, w Niemczech i na Ukrainie" - powiedziała Ieva Salmela

"Chociaż wcześniej w Polsce nie było restauracji Hesburger, nasze dania są znane mieszkańcom, ponieważ Polacy podróżują do krajów bałtyckich, gdzie Hesburger jest bardzo popularny. Według niezależnego badania rynku fast food, w 2023 roku Hesburger był numerem jeden wśród restauracji fast food w krajach bałtyckich trzeci rok z rzędu" - mówi I. Salmela.

,,Hesburger‘‘ posiada obecnie 160 restauracji we wszystkich krajach bałtyckich - 59 na Litwie, 51 na Łotwie i 50 w Estonii. "Sieć Hesburger działa również w Finlandii (272), Bułgarii (28), na Ukrainie (7), w Niemczech (2) i Polsce (1), co daje łączną globalną sieć 470 restauracji.



O firmie ,,Hesburger‘‘
"Hesburger‘‘ to rodzinna firma z siedzibą w Finlandii, której historia sięga ponad 50 lat wstecz. Sieć restauracji została założona w 1966 roku, kiedy w Naantali został otwarty kiosk z grillem. Pierwsza restauracja Hesburger została otwarta w 1980 roku w Turku.